En märklig natt

Tre dagar till semester! Och dessutom sovmorgon eftersom jag börjar jobba först vid fyra i eftermiddag! Märkte att jag behövde sömn, sov sisådär 13 timmar inatt. Dock var det en ganska märklig natt för både mig och Vili. Vaknar vid typ 4-5 i morse och ser att Vili står vid garderoben och stirrar på sina kläder. Jag är så inne i min jobbdröm (ovanligt..) och föreställer mig att han står vid pizzaugnen och ska ta ut pizzorna som är klara. Han fortsätter bara stirra och jag frågar varför han inte tar ut pizzorna innan de bränns vid där inne. Han fattar förstås ingenting eftersom han drömmer om nåt helt annat, men när vi båda till sist inser att vi faktiskt är hemma och klockan är tidig morgon lägger vi oss ner igen och somnar om. En ganska komisk natt nu i efterhand, hade varit kul att fånga på film. 
 
 
Puss!