På resande fot

Bara 4 dagar jobb, och så på tisdag är jag äntligen på resande fot igen! Denna gång bär det först av mot Stockholm för att träffa alla mina favoriter där, och sen hoppar jag, Freddy och Malidza på flyget till Barcelona. Blir min tredje gång i vackra Barca, och även om jag gillar att upptäcka nya platser så kunde jag ju inte tacka nej till en födelsedagsinbjudan från Spanien. Fina Amanda fyller nämligen 25, och eftersom hon numera jobbar och bor där nere får vi helt enkelt åka dit för att fira henne. Ska bli kul att se stan med en lokalbo som guide!
 
Första gången jag besökte Barcelona var med mamma 2011. Vi gick en spanskakurs och semestrade i en vecka om jag minns rätt. Nästa besök i staden var med Adam 2013, det blev vårt sista stopp på Eurotripen efter att Anna-Maja och Filip åkt hemåt igen. Här kommer lite bilder från senaste besöket! 
 
 
Heippa <3