Limegrönt och utsikt

Nu är jag hemma igen, tillbaka i verkligheten. Kändes otroligt skönt att äntligen komma fram igår, och att bastun stod varm gjorde ju inte saken värre. Sitter och bläddrar igenom alla foton från Barca och känner mig glad över att jag faktiskt tog med mig och använde systemkameran. Det är ju mycket roligare i efterhand med bilder där inte pixlarna syns då man zoomar in. Här kommer en rad med bilder, några från födelsedagen men mestadels från dagen efter då jag hann ut på fotorunda medan resten låg och sov hemma i lägenheten.
 
Brakfrullen vi ordnade till födelsedagsbarnet bestod av bland annat torrkött från Vili, svenska hårdostar, bröd från Östersund, chokladtårta och massa annat gott. 
 
En lite lagom trött men taggad födelsedagstjej. 
 
Det här med limegrön vägg är inte så dumt som man kan tro. 
 
Medan resten återhämtade sig från lördagen tog jag mig ner till hamnen och njöt av solnedgången. 
 
Så vackert.
 
Men så till slut mötte tjuvsovarna upp mig och vi tog oss upp på berget Montjuïc för lite utsikt.
 
 
Det var allt för detta inlägg. Är ni sugna på mer resebilder och äventyr tycker jag att ni ska ta er in på Ellas blogg, hon är nämligen på resande fot i Asien och ska vara det ett par månader framöver. Klicka på bilden nedan så kommer ni in på hennes blogg! PUSS!