Tillbaka i min trygghet

En intensiv vecka i huvudstaden swishade förbi och nu är jag tillbaka i tryggheten här uppe. Det är så tydligt för mig nu att det är här uppe i lugnet jag vill bo. Hade du frågat mig för ett år sen så hade jag inte haft nån aning om var i världen jag skulle vilja bo. Men då hade jag ju inte heller träffat min stora kärlek. Han får mig att må så jävla bra och han är verkligen världens finaste. När jag kom hem i tisdags kväll hade han storstädat, handlat mitt favvobröd till frukost, tänt ljus och köpt tulpaner (ÄLSKAR tulpaner). Tänk att vi hittade varandra! Och att vi funnits framför varandra i 6 år men inte fattat hur bra vi skulle vara tillsammans. Tur att han dök upp på Pajala marknad i somras, annars vet jag inte var jag skulle vara just nu. 
 
Busiga, älskade du.
 
Puss!