Välkommen vinter

Vilken morgon. Drog på mig täckisarna och sprang ut med kameran i högsta hugg så fort jag klev upp, det är ju sol ute! 15 grader kallt och sol, helt fantastiskt. Vintern är äntligen här. Igår åkte vi upp till Daniels syster i Hällefors med fyrhjulingen och ihelg är det jobb för hela slanten som gäller, passar på att njuta av den här lugna förmiddagen.
 
 
Hoppas ni har en lika fin vintrig dag som jag! <3
5
Ida - foto & häst

fantastiska bilder! så fint ljus :')

Svar: Tack Ida, det värmer! :)
Elina Isaksson Kruukka

milina.blogg.se

fina bilder! men näe, vill ha vår nu! redan trött på snön

Svar: Taack Milina! Det är ju helt underbart med snö, annars är det ju ingen vinter! :)
Elina Isaksson Kruukka

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härliga bilder i finfint ljus :D

Svar: Tack så mycket Annie! :)
Elina Isaksson Kruukka

Malin

Härliga bilder!! Kameran funkar bra ser jag :D

Svar: Javisst, vilket kap! Funkar galant :D WOOHOO
Elina Isaksson Kruukka

Amanda Jönsson

Åh så fina bilder!

Vill du vara med i veckans blogg?
http://ammieshade.blogg.se/2015/january/veckans-blogg.html#comments

Svar: Tack så mycket Amanda! Ja jag är gärna med :)
Elina Isaksson Kruukka