Röda vinbär till kaffet

Idag hade vi ett doftevent hos oss i Verkstan! Björn och Jenny höll i föreläsing och workshop medan jag och Lena lagade ihop några goda smakbitar till gästerna. Det här med minimuffins har blivit lite av min grej här på Måltidsvision, idag blev det en variant med röda vinbär och citronfrosting till kaffet. Verkade gå hem. Dom får helt enkelt leva vidare här som Elinas muffins efter att jag drar.
 
 
Imogon åker jag mot Grythyttan för att flytta, blir en lång bit att köra och mycket blandade känslor att bearbeta.
 
Sov sött! <3
1
Ella Kruukka

Fredagseftermiddag och kvällen var full smockad så hann inte ringa upp som du säkert märkte. Slå mig en pling när du är påväg till skåneland igen, puss<3

Svar: Haha jag förstod det, upptagen kvinna alltså ;) Ja jag ringer imorn igen!
Elina Isaksson Kruukka