Snörvel snörvel..

Jahapp då blev jag förkyld.. Kanske inte var så där jätte intelligent att jogga i -20 i tisdags. Nåja, kan ju vara skönt att slippa skolan åxå :) Det är ju faktiskt roligare att plugga hemma, när man inte känner att man måste.

Dagen har sett ut så här:
 
Lasagne  
Datan + Äta semla
Plugga
Middaaag
Film + Äta semla

Man måste ju passa på nu i semmeltider, får väl banta sen! haha :)

Jag hade förresten översvämning i lägenhetstoaletten igår! Kom hem efter skolan och så låter det precis som att nån står och duschar. Blev lite skraj för varken mamma eller pappa skulle vara där. Efter att jag ropat "hallå!?" ett bra tag öppnade jag dörren till toan och möttes av en hel sjö. Hela duschen hade spruckit och jag fick inte stopp på vattnet. Det började ju svämma ut i hallenb åxå! Lite smått panik fick jag, men efter några telefonsamtal lyckades jag få dit en skicklig kille med skruvmejsel. Slutet gott allting gott :)
 

Nu när vi äntligen fått tillbaka solen! ^^

Tänker mkt på dig idag, mommo. Det här är din dag då, nu och för alltid<3

//Elina :)