Steeek

Soooomar, sommar och sol.. lalalala! :D Det är 30 grader ute!
Jag är supersugen på vårrullar men elli svarar inte, jag vill ju äta med henne..


Bekantade mig med den här lilla killen ^^

 
Skålade med mig själv i solen. Fläder/pärondricka med frysta blåbär!

 
En vacker dag helt enkelt!

Annars då? Jag har beslutsångest... kirunafestival eller inte? 600 kr fattigare eller inte? Det är så jäkla dyrt, inte har det väl kostat en förmögenhet förut? Jag är ju fattig student nu och lever på de pengar jag fick i studentpresent, lönen kommer ju inte förän i slutet av juli. Jag får helt enkelt gå på magkänslan för jag är ledig ända tills måndag! :D Imorn fyller jag förresten 19 somrar! Ska väl baka lite idag så man är beredd om nån kommer på besök ;)

Hasta la vista! <3

p.s. ELLI KLARADE KÖRKORTET IGÅR! GRATTIS TILL HENNE! ^^ d.s.