PANIK!!

Great.. Vaknade halv sju i morse. Hade mardröm om uppkörningen och teoriprovet, allt gick fel. Jag hittade inte dit jag skulle för att göra teorin och tiden tickade. När jag kom fram var det typ tio minuter kvar och jag fattade inga frågor, hel mysko. Sen var det dax för själva uppkörningen och jag såg hur personer före mig fick körkortet i handen och gick lyckliga därifrån. Jag fick panik, och då vaknade jag. Sen var det omöjligt att somna om eftersom allt som har med bilar att göra snurrade runt i huvet.

Sen vet jag inte riktigt vilken inställning jag ska ha. Såklart ska jag tro att jag klarar kortet, men jag måste ju samtidigt vara beredd på att nånting kan gå fel? Jag försöker intala mig själv att jag inte blir så nere om jag inte klarar det, om nått går fel.. men det kommer inte bli så. Jag hoppas så mycket just och om det inte går som jag vill så.. vet jag inte hur det blir. Vill kunna njuta av Urkult och Stockholm sen ju! Hoh..



Apro på, så saknar jag mamma<3