Spänning..

Hjälp mig!

Jag ska läsa en hel kurs (miljökunskap) hemma!!! Har inga hålor att göra det på ju :S
Fattar inte hur jag ska hinna men de är väl bara att försöka...

Skolfotona har kommit btw! Dom ligger i bilen, undra om jag vågar hämta dom? Det är i och för sig alltid nått som är fel, så.. kanske lika bra att få det överstökat nu. Förra året var leendet fejkat, året innan var håret ett kaos och året innan.. ja det bara fortsätter. Men så äre väl för alla, adrig är man nöjd. Tänk om man kunde se sig i spegeln någång och verkligen bara älska det man såg. Skulle det inte vara ganska fantastiskt? Det borde klassas som en superkraft, självfortroende med sitt utseende menar jag. För det är verkligen inte lätt, man ser inte de fina detaljerna själv, utan bara det fula som kanske inte ens märks egentligen. Aja, det är väl inte hela världen hur skolfotot blir, men hittar oftast ett sätt att skratta åt det om några år. 

Abrazo<3