Ångest

Vaknade i morse av att jag fick sms. Det stod nåt i stil med "vi har ingen personal, du måste komma in och jobba". Hela jag fylldes med ångest, tills jag vaknade på riktigt. Var tvungen att försäkra mig om att det faktiskt bara är 26e november, och att jag inte börjar jobba förrän 4e december. Det är väl inget superbra tecken, att jag direkt drabbades av nån slags jobbångest, men jag antar att det är ganska vanligt. Och för det mesta brukar den ju släppa när man väl börjar jobba igen. Men nu har jag fortfarande en vecka semester och ska försöka njuta av den, även om mina drömmar säger annat. Tänker fylla dagarna med att leta julklappar, rita, lyssna på musik, kanske ta premiäråket i backen och sist men inte minst kurera mig bort från denna förkylning. Bjuder på lite bilder från den enda kvällen vi inte åt tapas i Barca. 
 
 
Puss!