Jag ser ljuset

Äntligen känns det bättre på jobbet. Känns som att vi är ett riktigt bra gäng faktiskt, och att andra än jag också känner ansvar och engagemang för det vi gör. Dessutom är de långa jul- och nyårspassen förbi och man får gå tillbaka till mer normala arbetstider. Fick ihop 90 timmar på en vecka nu under jul och nyår, och i måndags kände jag verkligen att kroppen sa ifrån. Men som sagt, nu är det stressen över och från och med den 8e är jag ledig två hela veckor! Inte helt dumt. Tänkte fylla ledigheten med att skriva lite kåserier för SR, få besök av bästa Freddy och Niklas och dessutom ta en tripp ner till Stockholm för examensfirande och mys. Kommer bli hur bra som helst.
 
De här två filurerna kommer alltså upp till Finland och mig om bara 2 veckor! WOHO!
 
Känns underbart att ha nåt så kul att se fram emot! Men nu dags att dra till jobbet, puss puss <3