Mitt tvåtusenfjorton

Jag tänkte sammanfatta 2014 med lite bilder från året som gått. Fina stunder med underbara människor. Här har ni mitt gångna år!
 
- JANUARI -
Snön kom äntligen till Hyttan och vi åkte sopsäck ner för brantaste backen i stan.
 
 
 
- FEBRUARI -
Vi åkte in till Örebro och ordnade pangmiddag för 600 pers. KAPAOW!
 
 
 
- MARS -
Det var underbara soliga dagar i vårt lilla Grytis och dessutom fixade världens bästa brudar sushikväll på puben. Mmmm...
 
 
 
 
- APRIL -
Vi gjorde vårat första hanverksprov, vi åt påskbuffé och mina fina pajalaner kom på besök lagom till valborg. Som grädde på moset tackade min kamera för sig vilket innebär mobilbilder framöver... 
 
 
 
 
- MAJ -
Vi drack bärs på stranden, tältade på kaffesumpen, hade kubbturnering och så hann jag till Vindeln för att träffa kussarna och mor. Dessutom tillbringade jag och Freddy en episk helg i sthlm!
 
 
- JUNI -
Bästa brudarna slog till igen, den här gången med examensmiddag för alla härliga treor och deras familjer. Efter examen hann jag se Pajala i en vecka för att sedan åka tillbaka och börja sommarjobbet på Loka.
 
 
- JULI -
Mycket jobb, god mat, en såjävlagrym resa till Stockholm med himmelsk mat på Gastrologik och så det bästa av allt... jag ock Daniel blev tillsammans! <3 Dock har jag ingen bild på oss från få, så den lilla desserten nere i hörnet får representera kärleken till honom.
 
 
- AUGUSTI -
Mamma var och hälsade på, vi körde upp till Urkult där finaste godisbodengänget väntade och sist men inte minst tog jag och Freddy planet till Mallis för en vecka av sol, bad, korsord och bara chillidill.
 
 
- SEPTEMBER -
Nollning, vinst till bästa gruppen för årets nollegrupp, företagsekonomi (därav äpplet) och en tripp ut till en liten stuga i skogen för tentafirande, svampplockning och fiske.
 
 
- OKTOBER -
Höst och löv i alla färger, flytt till älsklingens hus och bästa Ella på besök. En riktig pangmånad.
 
 
 
 
- NOVEMBER -
Körförbud på min kära Oscar som varit min klippa hela sommaren och hösten. Mamma var på visit och fick vart jag flyttat in. En helt fantatisk tjej fyllde dessutom 22 denna månad och Daniel fick träffa papsen och hans syskon på en tripp till Trosa. Dessutom lyckades jag slarva bort min nya telefon och därav hittar jag inte fler novemberbilder.

 
- DECEMBER -
Vinterfest med cirkustema och så den efterlängtade resan hem till Norrland. Daniel har fått träffa hela släkten, sett norrsken, nördat en massa spel med kusinerna och hunnit med ett par utekvällar med vännerna. Trots att det var vemodigt att lämna Tornedalen väntade ett sjudundrande nyårsfirande hos svärpäronen i Grythyttan.
 
 
Tack för ett fint 2014! <3