Guldkusten

Dax för tentaplugg, men jag passar på att slänga upp ett blogginlägg innan dess. Har ju knappt lagt upp bilderna som jag och Ella tog när hon var här i höstas (vintras?). Här kommer några av dom. Ska nog titta efter en ny kamera också när vi åker in till Örebro i eftermiddag, håller tummarna för att någon modell jag vill ha finns på rea. Skulle ju vara optimalt.
 
 
Hoppas ni har en grym måndag, nu väntar boken på mig! Pusspuss <3
1
Ells

Måndagen har vart grym hittills, poolhäng på förmiddagen och massa shopping hela eftermiddag så nu snurrar skallen. Vill bara säga att jag saknar våra miljontals photoshoots varje vecka, puss och lycka till med plugget <3

Svar: Fyfan vad härligt! Jag saknar dom med, speciellt nu när nya kameran är hääääär! Kom på kaffe snart :D
Elina Isaksson Kruukka