Goa Grythyttan

Tentan närmar sig och nerverna kryper på. Hårdplugg som gäller denna vecka så att man inte är en av dom typ 50% (GULP!) som inte klarar den. Som tur är har vi torsdag och fredag fri för instudering, plus hela helgen! Det ska nog gå det här. Förutom tentan har vi den riktigt bra, lagar god mat om kvällarna och myser på. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder på fina Grythyttan!
 
Våran mysiga alé
 
Måttlig taggad tjej! 
 
Precis som att hoppa in i en Astrid Lindgren saga!
 
Gästgiveriet
 
Coolaste kyrkan 
 
Min kära roomie, så glad att jag lärt känna dig!
 
Onsdag, fredag, lördag... på Cornelis pub hänger vi mest hela tiden. 
 
Hösten has arrived!
   
Nu har ni i alla fall ett litet hum om vart jag bor, välkomna att hälsa på!
 
PÖSS <3
1
ellson

Ser ju så där jätte mysigt ut!! Vill komma o hälsa på NU. PUSSAR

Svar: Det tycker jag du kan göra! Puss fina du <3
Elina