Dag 9 - En vanlig dag hemma hos mig.

 
Med idag är ingen vanlig dag, för idag är det faktiskt julaftooon! Och såhär ska jag fira min jul.
 
Snart ska jag basta lite julbastu med papsen och ta fina foton på det vackra ljuset som lyser över sjön. Sen väntar tomtegröt till lunch och paketöppning del ett. Efter det hoppar vi i bilen och typ klockan kalle anka anländer vi junis där släkten väntar! Vi stiger in och kramar om alla och säger god jul och börjar laga allt som ska stå på julbordet. Klockan fem glufsar vi i oss massa mat och julmust och sen kommer tomten och paketöppning del två börjar. När paketen är öppnade väntar en hel natt med massa sällskapsspel och mys. Så ser min afton ut. Traditioner finns för en anledning. Dom känns trygga och bara sådär underbara.
 
 
MASSA GODJULKRAMAR TILL ER FINA! <3