För alla nyfikna

Hittade en fin liten lista på Linas blogg (norberglina.blogg.se) och jag tänkte att den kanske kan roa även er! Har precis lagt upp samma lista på min andra blogg som jag skriver på meänkieli, kika gärna in där åxå! www.elinaisakssonkruukka.blogg.se <-- Det finns en länk här, men den blev osynlig.. (?)

•Tio saker du vill göra innan du dör

•Nio saker om dig själv

•Åtta sätt att vinna ditt hjärta

•Sju saker du ofta tänker på

•Sex damer du tycker är ursnygga

•Fem saker du skulle vilja göra

•Fyra avtändande saker

•Tre tändande saker

•Två favoritlåtar

•En bekännelse



Vi börjar väl med den första på en gång! ^^

•Tio saker du vill göra innan du dör

1. Skriva en bok (som jag tar hem Nobelpriset med) 
2. Resa i Indien
3. Köpa hus
4. Göra en tatoo
5. Bli förälskad på riktigt, känna att det inte finns någon annan
6. Få barn (kanske adoptera)
7. Jobba en längre tid utomland
8. Vinna Idol (eller åtminstone delta)
9. Hoppa Bungy Jump
10. Äga en egen restaurang eller ett hotell
2
gman

Kommenterade fel inlägg... Din länkfärg är fel i koden, den ska inte vara #fffff :)

Lina

Haha och jag tjuva den av Emma Holma ;)