DR

Jo jag vet, jag har varit till Dominikanska Republiken och inte skrivit ett enda inlägg om det. Men då passar väl NU helt utmärkt :D Det är ju trots allt bara 9 dagar sen som jag satt i den stekheta solen och njöt av värme, saltigt havsvatten, beach volleyboll, piña colada, trevliga människor och ett underbart land! Dock känns det redan som evigheten sen... Jag som började vänja mig vid livet på andra sidan jorden, och nu har jag kastats tillbax i verkligeheten, kalla och mörka Sverige. Jag vill sååå gärna tillbaka!



Sen är det såklart sådär jättetypiskt att man ska lära känna fina männsikor de sista dagarna.. Ännu mer typiskt är ju att de bor på andra sidan atlanten i USA och vem vet om vi nånsin träffas igen. Facebook finns ju iaf, tack för det! Träffade ett gäng trevliga kanadensare åxå, men dom åkte hem samma dag som jag och papsen for in till stan och det blir nog svårt att hitta rätt John, Mike eller James som bor i kanada!


Slänger mig efter bollen! :D

Men jag är inte bitter! Hade en underbar resa och blev brun på köpet!

Kraaaam<333