iNsAnE

Sitter hemma och är kreativ med papper pch penna :) Dom två sista veckorna har varit galet intensiva men jätte roliga, men om jag ska plocka ut det bästa så blir det:

KÖRKORT!
Roadtrip med underbara kussar ner till näsåker.
Folket som jag omringades av på urkult<3
Jobbet i godisboden.
Inception(riktigt bra) på bio i huvudstaden.
Sommarkrysset på grönan.
INSANE!
Langos med skagenröra.
Träffa släkten i västerhaninge.
Lunch på alfredos, Arlanda: Pasta med skaldjur.
Klättervägg i luleå med Frida.

Det blev några punkter på den listan :D Det känns verkligen som om jag tagit vara på sommarlovet nu. Den här veckan ska jag bara ta det lugnt, precis som idag. Köpte lite filmer för 19 kr/styck, bland annat Accepted och Fighting, som ska ses under veckan. Sen har jag lust att åka på eldfesten i Tärendö p[ imorn. Willy Clay spelar ju! 



1
MILKA

sv: Vad bra! :D



Åh vad mycket roligt du hunnit med, och grattis till körkort!!