Alkohol

Jag måste vara ärlig och säga att jag hatar att umgås med folk medan dom dricker( då menar jag inte ett glas, utan många). Visst, man kan skratta åt dem men hur kul är det egentligen när dom fjantar runt där och skämmer ut sig själva? Jag har vääldigt svårt att första vitsen med att dricka. Man blir modigare säger dom. Det är väl mera vetskapen om alkoholen som pumpar i ådrorna, som skapar nån slags tro att man är superman. Och vad är det här med att man inte minns något dagen efter? Tror inte på det heller. Skulle det vara så att man absolut inte minns något så har man då gått till extrem överdrift med ölen, spriten eller kanske cidern. Om ni verkligen menar att ni inte minns nånting, sök hjälp. Det är fan inte hälsosamt de där, vill ni riskera era egna liv? är det kanske värt att riskera någon annans? Vad jag har hört så är det då inte nyktra som hamnar i de flesta slagsmålen. 
Tro nu inte att jag hatar folk som dricker. Nyktra, så kan dom ju vara hur härliga som helst. Skulle bara önska att dom stannade i det tillståndet.

Natti natti :-*

by the way, den nyaste "Kavli räkost"- reklamen i fullängd, shit va vi garvade! ;D

1
Obli

jaa, det är ju tur att det är 4 år sen du slrev detta... annars hade nog inte vi kommit så bra överens ;) höraamaa

Svar: Fan vilket sammanträffande att du går och läser detta inlägg cirkus en dag efter att jag också bläddrade tillbaka till det! :P Joo, höörama.
Elina