Mmm... middag!

Varit med kussarna o släkten i junis i helgen :)
Vi åkte för att fira mommo på hennes 75-års dag. Det blev kangos världshus med en mumsig middag :)
Här kommer våran meny, ska betygsätta dem med stjärnor ;) 

Förrätt: Skogs-svamps soppa. Kvällens godaste! * * * * * 
Varmrätt: Tjälknul på älg, potatisgratäng, rödvinssås och "grekisk" sallad. Helt okej! * * *
Efterrätt: Äppelpaj men ÄKTA vaniljsås. Lite för sött kanske men ändå super gott! * * * * 
Dryckerna: Svartvinbärs saft * * * och kaffe med kaffeost och mjölk * * * * *



Haha, när förrätten kom till bordet utbrast mommo " Jahaaaa! Skogs-svamps soppa! jag tyckte åxå det lät lite konstigt med ox-svans soppa!". Sen var jag och Ella var dom enda av kusinerna som gillade soppan så när jag hade ätit upp min så bytte jag tallrik med filip och Ella bytte med Johan xD.

God kvällsmat allihopa! :)  
1
Gotler

Hah! Mommo är bäst!