Earth hour, agera!

Dags att göra något åt den globala uppvärmningen allihopa!

Nu på lördag klockan 20.30 är det Earth hour. Det innebär att man ska slå av all elektricitet, eller det som går åt minstone, i en timme för att göra en insats för miljön :) Först när jag hörde det av mamma så tänkte jag på en gång "neeej, de är ju Robbinson då", men hallå!!? det går ju att se i repris! :) Skit i tv-programmen och visa att ni faktiskt vill få en bättre planet att leva på, var med på Earth hour! :) Hoppas ni kan säga det här till era vänner och familjer åxå precis som jag ska göra:) jag är med mina kusiner då så det blir perfekt att ha en spelkväll med dom istället för att bara sitta och glo tv. :D  http://www.earthhour.org/home/  
3
milka

Tack :) Jo jag tyckte miljön är jätteviktigt oxå.

Anonym

tycker* hehe.

jenni

jag glömde helt bort at göra det! :)