Mys

Äre nån som kan fatta!? Vi har redan gått en hel termin. Halva gymnasiet är avklarat. Tiden bara flyger iväg.

Erik vann igår.. lite synd, för Calle va så jäkla skön som person. Mer utstrålning och humor ;) 
Mamma satt och kolla på mig under hela tiden Erik sjöng vinnarlåten, för den brukar oftast fastna rätt lätt och så jag sitter och sjunger med för full hals. I år satt den dock inte lika bra, men första versen och refrängen gick bra!

Nu är det lördag och jag tycker att helger finns till för att man ska hinna relaxa lite, få ta ett avbrott från all stress i skolan. Men icke. Det verkar som om alla helger blir fyllda med en massa måsten. Pluggning, städning, packning med mera.. Nåja, det är bara att bita ihop ett tag till, för snart sitter jag på ett flyg över atlanten :)



God jul och gott nytt år! <3
2
Anonym

skönt att höra någon som tycker som mig! :) thiih

milka

åh, vart ska du? :)