Inte den basta kombinationen..

Jahapp har sitter man i +30 grader. Bara sisadar 50-60 grader varmare an dar hemma.

Hyrt tva surfing brador och jag och Marie lyckades riktigt bra maste jag saga. Helt magiskt nar man fangar en vag och kan glida hela vagen in till stranden. Som Marie sa, "Jag trodde jag dromde" :)

Vi tanker pa dig mommo, du finns med oss i vara tankar, i varmen och i vagorna. Det jobbigaste ar att hur jag an forsoker kan jag inte fa in det i huvudet. Maste hela tiden paminna mig sjalv, vilket tar emot varje gang. Jag var inte beredd, ingen var beredd.. All karlek till dig <3

Tror Nadja och Marie sitter pa hotellet och smaskar i sig chokladglass just nu, jag ska nog axa dra mig dit. kanske blir en banana split idag, far se.

Kram till alla er dar hemma, hoppas ni har ett harligt jullov!

/En solbrand Elina

1
Lina

ha så roligt där själv! gott nytt år :)